Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2009 19:10 - Вкусно и огнено
Автор: zavedenia Категория: Други   
Прочетен: 1139 Коментари: 0 Гласове:
0



image  Продължава висшия пилотаж на шеф готвача на ресторант Вратата Георги Ерменков. Отвърдения кулинарен специалист Ерменков продължава с представянето на готварските тайни, този път донесъл класически рецепти от архипелага Огнена Земя и ароматни вина от Аржентина.

..... „Когато чуя Аржентина, се сещам веднага за няколко неща” – усмихва се Георги Ерменков без да откъсва поглед от тигана на котлона, в който забърква ароматен и златист на цвят сос – „За футбол, кучето на шефката ми което е дого аржентино и не на последно място Фернандо Магелан – кръстника на Огнена земя.”
Малко хора знаят, че има изкаран курс за капитан на малък кораб и от малък мислено пътувам по моретата с великите мореплаватели. След години вече имах тази възможност лично да пропътувам по някой от най-интересните за мен дестинации.
Навсякъде съм взимал по малко от начина на живот на местните хора и разбира се от типичните за тях рецепти за готвене. Не съм се срещал с индианците от племето она /коренното население на Огнена земя/, но успях да видя и да науча как техните наследници приготвят разни вкусотии.



Тагове:   ресторант,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zavedenia
Категория: Забавление
Прочетен: 611156
Постинги: 247
Коментари: 145
Гласове: 119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031