Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2009 16:17 - Индийски ресторант Кохинор
Автор: zavedenia Категория: Забавление   
Прочетен: 4399 Коментари: 5 Гласове:
0



image  Опитахте ли интересната индийска кухня от менюто на ресторант Кохинор? Сигурна съм, че има в какво да се влюбите, защото индийската кухня е невероятно ароматна и уникална. Ако не обичате люто не се притеснявайте - за всекиго има по нещо интересно. Вече дори повече. Ресторант Кохинор има нови предложения за вас. Все така приятни, все така оригинални, вкусни и ароматни, директно от ръцете на индийския майстор готвач Раджиндер Кумар.

 
Заповядайте в индийски ресторант Кохинор и опитайте специалитетите в новото ни меню. Някои от новите ни предложения включват рибни ястия, гъбени ястия, ястия с бамя и други. Елата и опитайте автентичната индийска кухня приготвена специално за вас от нашият майстор-готвач Раджиндер Кумар от Делхи.

Вижте още статии: Пиле тандури



Тагове:   кухня,   ресторант,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. artanis - Последният път
02.06.2009 16:28
като бях на индийски ресторат в София си поръчах много люто ястие, но се оказа, че дори не е малко люто. За разлика от Тадж Махал, където си беше люто. Може би ще го пробвам този ресторант, защото понякога имам много добър апетит за индийска и тайландска кухня.
цитирай
2. zavedenia - :)
02.06.2009 16:36
Аз много харесвам индийската кухня. За този ресторант смея да твърдя, че съотношението качество - цена е на ниво. В Тадж махал също е много вкусно, но малко по-скъпо. Най-ниски са цените в Шафран в студенски град, обаче. Там също готви индиец, както и в кохинор ;) наистина понякога едно и също ястие в различните ресторанти, има различен вкус, но лошо няма. Поне доказват, че наистина всеки влага нещо и от себе си, не е да препише рецептата :))
цитирай
3. artanis - радвам се, че споделяш
02.06.2009 16:48
интереса ми към индийската кухня. В индийски ресторант съм бил и в Лондон и Мумбай и знам какъв вкус да очаквам горе-долу. Защото Индия е голяма и индийска кухня звучи като европейска кухня (тук има италианска, френска и т.н.) Най-лютивото нещо, което съм ял в индийски ресторант е Хайдерабадско пиле. Другото, което малко ме дразни е, че в българските индийски ресторанти всички индийци се държат все едно са махараджи. Според мен, обстановката би трябвало да бъде доста по-неформална.

поздрави:
цитирай
4. zavedenia - re
02.06.2009 16:59
В чужбина не съм пробвала и не знам как е. Храната на ниво българия е доста добра. За обстановката какво да ти кажа - не е кой знае колко претенциозна. Само дето често се налага да перат светлите покривки :D, особено след гости от индия (както казваш - не пазят много, много). Но има много ресторанти в София, например, които не предлагат повече като кухня и цени, а изискват доста по-формална обстановка.
цитирай
5. artanis - бях в Кохинор и много ми хареса
21.06.2009 19:20
Поръчах си много люто ястие и наистина беше люто. Вече ми е любимият индийски ресторант в София (но аз и без това знам само за 3, единият от които май е затворен).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zavedenia
Категория: Забавление
Прочетен: 612884
Постинги: 247
Коментари: 145
Гласове: 119
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930