Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 18:26 - ГАЛЕНА ПРОВОКИРА АЗИС
Автор: zavedenia Категория: Забавление   
Прочетен: 1384 Коментари: 1 Гласове:
0



image  Силната воля и привързаността към публиката са основните двиатели на успеха на една от топ изпълнителките на Пайнер - Галена. След като стана майка в края на юли, поп-фолк звездата се възстанови смайващо бързо и според неофициални източници подготвя нов албум.

Този четвъртък, на 22.10.09, в късните часове на нощта ГАЛЕНА И АЗИС ще осветят диамантената сцена в едноименния клуб и ще раздават сърцата си на многобройните си почитатели. В името на феновете на клуба входните билети ще са САМО 5 ЛЕВА, а по традиция в разгара на купона, заведението ще почерпи най-големите купонджии (заявиха организаторите).



Тагове:   парти,   Азис,   фолк,   Diamond,


Гласувай:
0



1. gerinca - Искам да съм фолкпевица, виж ма к'ва ...
10.02.2010 16:15
Искам да съм фолкпевица,
виж ма к'ва съм 'убавица.
Ще лапам микрофон от кожа
като онази Галка - смядовска луканка
ще плюскам пица
и ще са правя на девица
Ще правя хубави минети,
даже и пируети (на легло)
Ще симулирам аз оргазъм,
щом ме викне шефът насаме
ще получавам в слабините спазъм.
На кучка ще се правя кат Преслава,
видеото на Риана ще открадна,
скулите си аз ще дръпна
а песента от Турция или Сърбия
по интернет в инструментал ще смъкна.
Циците ще си надуя
да са като дини и балони
и по колежките си аз ще плюя.
Като Златка - русото к*рве
на две ще цепят моето г*зе
Ще пия бяло вещество,
било за здравето полезно то.
Ще съм доволно същество,
на културата полезно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zavedenia
Категория: Забавление
Прочетен: 612834
Постинги: 247
Коментари: 145
Гласове: 119
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930