Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 11:20 - Интервю с Даниел Иванов – Da Bar (sushi&tataki)
Автор: zavedenia Категория: Забавление   
Прочетен: 1783 Коментари: 0 Гласове:
0



imageРазговаряме с Даниел Иванов в неговия DA_BAR sushi & tataki ! Обстановката е приятна, предразполагаща, човек се чувства спокоен, някак си по-домашному.
Собственикът е усмихнат, с усмивка обслужва и клиентите си. Прави впечатление, че за краткото време на DA_BAR sushi & tataki (заведението е само на месец), с клиентите е вече приятел. Познава ги лично, а те от своя страна се оставят в „неговите ръце” при избора на храна.

- Дани, как се реши в тая криза да отвориш DA_BAR sushi & tataki?

- В началото на разгарящата се световна криза бях все още служител на фирма “HAPPY” OOД, собственик на ресторанти CAPTAIN COOK , TAMBUKTU, SASA и HAPPY където бях SUSHI CHEF на компанията.Та по това време се натъкнах на някаква реч на губернатора на щата Калифорния Арнолд Шварценегер в Германия. В тази реч той казваше, че в условията на криза всички трябва да се мобилизараме и да работим два пъти по-усърдно, за да можем да я преодолеем. Хареса ми позитивизма на тези думи и са казах: Защо пък не? И заради това в служебен план оптимизирах менютата, продуктите и работната ръка, а в личен план отворих своя втори магазин за алкохол, храни и японски стоки. И естественият ход на събитията ме доведе до тук...

- За сушито сме понаучили вече доста неща – напоследък тази кухня е хит в България, но аз лично не бях чувала думата ТАТАКИ. Би ли разказал малко повече.

- Татакито е начин на приготвяне на храната, който представлява подлагането й за кратко време на много висока тепература. Приготвена по този начин, храната запазва полезните си съставки, вкусна е и, разбира се, е здравословна. Специфика на стила ТАТАКИ е поднасянето на храната със специални татаки сосове.

- Не ни разказа подробности от престоя ти в Сингапур. Там ли те завладя изкуството на японската кухня?

-Да, всъщност първият ми допир до японска кухня и суши бе там. Преди това само бях чувал за суши. По същото време беше дошъл екип, който да организира FUSION суши стила....

- Какво е различното в твоя бар? С каква идея го отвори?

-Идеята за такъв тип бар е доста стара. Дори съм я предлагал на мои работодатели.
Както е известно, суши майсторът прави храната пред клиента, което е част от удоволствието да правиш и да ядеш суши. Работейки и имайки директен контакт с клиентите, установих, че храната се харесва и завладява вкуса на все повече млади хора. Но, за съжаление, суши в България е синоним на лукс.Искаше ми се да направя суши бар, достъпен за работещите млади хора като нас, но не за сметка на качеството и вкуса. Както виждаш, обстановката е семпла. Опитах се да я направя уютна и неангажираща, като акцентирам на качеството на храната. Всеки може да дойде да хапне без никакви притеснения – по време на обедната си почивка, разходката със семейството, децата. Или пък удобно да изчака поръчката си за в къщи в приятна обстановка, наслаждавайки се на някое от японските питиета и правенето на храната му в момента. Както, между другото, в момента приготвих и твоето суши, с комплиментите на DA_BAR sushi & tataki. Направил съм ти нещо, което е подходящо за всеки начинаещ любител на сушито - УРАМАКИ ФИЛАДЕЛФИЯ.

Цялото интервю може да намерите в zavedenia.bg




Тагове:   ресторант,   бар,   София,   суши,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zavedenia
Категория: Забавление
Прочетен: 614011
Постинги: 247
Коментари: 145
Гласове: 119
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930